Paleta Sleek „Oh So Special”

Dziś mam dla Was recenzję jednej z palet Brytyjskiej firmy Sleek. 

Palety Sleek znajdziecie w każdej lub prawie każdej drogerii internetowej. To kosmetyki znane na całym świecie od wielu wielu lat. Wybór kolorystyczny jest przeogromny. On matów po perły. Odcienie neutralne ale i mocne kolory. Dosłownie jest w czym wybierać. Palety posiadają 12 cieni. Pierwszą paletą jaką zakupiłam już tak na poważniej była kultowa paleta cieni głównie matowych o nazwie Au Naturel. Idealna dla osób lubiących makijaż w odcieniach neutralnych.

P1000252 — kopia.JPG

Cena takiej palety zamyka się w granicach 40 zł, a więc za taką ilość cieni płacimy na prawdę nie wiele.

Wszystko pięknie ale co z jakością?
Otóż jakość jest na prawdę bardzo dobra. Umieściłabym ją na średniej półce pod względem jakości, a nawet kierowałabym się w tą najwyższą półkę. Cienie utrzymują się na oczach cały dzień (pamiętajcie aby dobrze przygotować powieki). Jeśli właśnie zaczynacie przygodę z makijażem, nie chcecie wydawać od razu zbyt dużo pieniędzy na jeden kosmetyk ale i chcecie pracować na czymś lepszym to serdecznie Wam polecam tę firmę. Cienie maja kremową konsystencję. Perłowe – rozcierają się jak masełko. Matowe – wcale nie są gorsze co jest ogromnym plusem, ponieważ zakupując kosmetyk o takim wykończeniu potrzebujemy dobrej pigmentacji. Tutaj ją znajdziemy.


Tworząc szybki makijaż dzienny sięgam zawsze po paletkę o nazwie Oh So Special. Ma zarówno matowe brązy, którymi zbudujemy powiekę. Jak i na większe wyjścia perłowe odcienie, którymi nadamy makijażowi świeżości, koloru i wieczorowego look’u.

P1000255.JPG

P1000247.JPG

Niestety zapodziałam ochronną folię z nazwami poszczególnych kolorów, dlatego wypiszę je poniżej.

Górny rząd (od lewej):

  • Bow – matowa kość słoniowa
  • Organza – perłowe różowe złoto (subtelniejsze, bardziej wpadające w odcienie brzoskwiniowe w świetle)
  • Ribbon – ciemny matowy róż
  • Gift Basket – perłowy ciepły brąz
  • Glitz – perłowy niebieski wpadający w szarość (ciemny odcień)
  • Celebrate – perłowe brudny fiolet z domieszką brązu

P1000260.JPG

Dolny rząd (od lewej):

  • Pamper – matowy jasny róż
  • Gateau – perłowe różowe złoto ( z naciskiem na różowe wykończenie)
  • The mail – matowy jasny ciepły brąz wpadający troszkę w pomarańcz (powiedziałabym ,że to taki jasny karmel)
  • Boxed – matowy ciemny brąz
  • Wrapped Up – matowy brąz, jaśniejszy od poprzednika, a także lekko przybrudzony wpadający w śliwkę
  • Noir – matowy czarny

P1000265.JPG


Opakowanie
Paleta wykonana jest z matowego plastiku średniej jakości. Au naturel niestety mi się rozpadła na dwie części, z pozostałymi dwiema jest dobrze póki co. Tak więc nie wiem czy taka mi się trafiła, czy z czasem każda się rozpada. Matowe opakowanie jest minusem, bo jak możecie zauważyć na zdjęciach wygląda ono na brudne mimo, iż wcześniej porządnie je myłam. Psuje to całą estetykę.

Natomiast duży plus za lusterko oraz za dołączony pędzelek, który po obu końcach tworzą małe czarne pacynki. Dzięki temu, że są dobrej jakości, sztywne i przyjemne w dotyku – można nimi np. rozcierać kreski.

Jak oceniam całość?

Spokojnie mogę dać palecie Oh So Special 9/10 pkt 😉
Minus za opakowanie.

A jak Wy oceniacie te palety?
Ja jestem zachwycona 😉 

3 thoughts on “Paleta Sleek „Oh So Special”

  1. Zaciekawiłaś mnie tą paletką. Ja chciałabym wypróbować paletę Zoevy. Co o niej sądzisz? Otrzymałam od męża na święta paletę Sephory i jestem bardzo niezadowolona. Osypują się i szkoda mi tych wydanych na nią pieniędzy.
    

    Polubienie

    1. Nie posiadam jeszcze palety od Zoevy ale myślę że w niedalekiej przyszłości na pewno zakupię jakąś. 🙂 Po cienie z sephory nie sięgam, zbyt dużo negatywnych opinii. Za to cienie firmy Affect mają świetną pigmentację teraz są już palety w ofercie. Cienie melkior są również super :). Po palety ze sleeka będę zawsze sięgać bo są tanie i nigdy mnie nie zawiodły ale wiadono trzeba to sprawdzić samemu:) Mam jeszcze Vintage Romance ktora niedlugo rownież ukarze się na blogu w postaci recenzji 🙂

      Polubienie

    2. Również zależy jakie masz wymagania 😉 Ja jestem zadowolona z tych ze Sleeka 😉 Wiem, że na rynku jest mnóstwo lepszych właśnie takich jak np. Zoeva ale Sleek wcale nie jest tak nisko w klasyfikacji 😉 Tak więc koniecznie sprawdź, mam nadzieje że tak jak ja będziesz zadowolona 😉

      Polubienie

Skomentuj

