Korektor – kremowy o średnim kryciu

Po sporej przerwie spowodowanej chorobą, wracam do Was z recenzją nowego produktu w moim kufrze. 😉 Jest to kremowy korektor firmy Avon, który bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. 

Bardzo rzadko zamawiam kosmetyki z Avonu, a tym bardziej kolorówkę. Tym razem jednak skusiłam się na parę produktów w tym kremowy korektor.

Produkt zapakowany w kartonowe pudełeczko, a w nim niewielkich rozmiarów kompakt. Całość zrobiona z solidnego plastiku, wygląda bardzo zgrabnie.

Cena: ok. 15 zł (niestety nie znalazłam go w najnowszym katalogu ;( )

Gama kolorystyczna posiada niestety tylko dwa odcienie: Fair i Medium.

Odcień jaki posiadam to FAIR, poniżej przedstawiam Wam zdjęcia oraz swatch’e produktu w świetle dziennym (w słońcu oraz w cieniu).

17015474_1239451506089961_112154526_o

17036233_1239451272756651_954881670_o

17016276_1239451259423319_1074010063_o

17091092_1239451246089987_560003838_o

Korektor ma bardzo kremową konsystencję. Idealnie rozprowadza się na skórze przy pomocy palców jak i gąbeczki czy pędzla. Krycie oceniam na średnie, co jest jak najbardziej dużym plusem. Ładnie wygląda zarówno nałożony na cienie pod oczami czy też punktowo. Nie przesusza skóry, nie podkreśla zmarszczek. Dzięki swojej kremowej konsystencji idealnie sprawdzi się dla posiadaczek nawet bardzo suchej skóry. Produkt ma w sobie ładny ale nie przesadzony żółty pigment, który świetnie sprawdza się na osobach o jasnej cerze.


Fair – odcień dla osób, które na co dzień używają podkładów, takich jak np.

  • Colorstay 150 buff
  • Bourjois Healthy Mix 51
  • Rimmel Perfect Match 100
  • Gosh X-ceptional Natural 12

Podsumowując
Produkt oceniam 10/10, chociaż malutkim minusem jest tutaj ograniczona gama kolorystyczna. Korektor według moich odczuć jest lepszy niż kultowy Catrice Camouflage, dzięki temu że jest lżejszy. Mam nadzieje, że pojawi się w kolejnych katalogach, ponieważ warto go mięć.

4 thoughts on “Korektor – kremowy o średnim kryciu

    1. Aż się chyba bardziej do Avon’u przekonam 😉 kosmetyki typu mgiełki do ciała bardzo lubię ale sama kolorówka już mnie tak nie zachwycała, do teraz 😉 Mimo że to korektor w kompakcie to jest bardzo lekki, a rozprowadza się jak masełko ❤

      Polubienie

  1. Ja osobiście nie kupuję kosmetyków z Avonu, bo wielokrotnie trafiłam na nietrafione i słabe produkty, a dodatkowo obiecałam sobie, że w tym roku zrezygnuję z marek kosmetycznych, które testują na zwierzętach 🙂

    Polubienie

    1. Mnie jakość korektora zachwyciła i jedyne co chciałabym jeszcze zamówić to ten drugi odcień ciemniejszy. Ah no i czarna kredka, która ponoć jest świetna zwłaszcza na linię wodną. Kosmetyki z Avonu ogólnie mnie nie zachwycają. Wyjątkowo trafiły się dwie perełki 😉 Raz na rok zamówię mgiełki do ciała. Dobrze że wspominasz o testowaniu na zwierzętach, rzeczywiście nie pomyślałam o tym dziękuję, że mi o tym powiedziałaś. Testowanie na zwierzętach przekreśla u mnie tę firmę w tym momencie ;(

      Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

