Makijaż 14 luty <3

Zgodnie z obietnicą dziś przygotowałam dla Was moje 3 propozycje makijażu walentynkowego 😉 Będzie to coś wyrazistego, romantycznego oraz dziennego – delikatnego.

Zapraszam ❤

Cały czas pracuję nad jakością zdjęć w sztucznym oświetleniu mając na chwilę obecną tylko aparat w telefonie dlatego wybaczcie mi niedociągnięcia 😉 ❤

Do wykonania tych makijaży zainspirowały mnie opisane w poprzednim poście pigmenty „za grosze”. Jeśli jeszcze ich nie poznałyście to Serdecznie zapraszam do wpisu.

  1. Makijaż Romantyczny. 

16593577_1222046624497116_1753251688_o.jpg

valentine-popcorn-hearts-recipe-6.png

W tym makijażu postawiłam zdecydowanie na RÓŻ. Wybrałam połączenie różnych jego odcieni, delikatnie przełamując śliwkową kreską.
Pigmenty, który użyłam to:

  • Od zewnątrz do połowy powieki ruchomej, może troszkę dalej nałożyłam
    pigment nr 417 – jest to matowy zgaszony dość ciemny róż. Zaznaczyłam nim również załamanie, dokładnie blendując, aby nie było ostrych granic. Skupiłam się głównie na zewnętrznej części oka.
  • Przy pomocy płaskiego języczkowego pędzelka (syntetycznego) i odrobiny korektora przygotowałam powiekę pod nałożenie satynowego pigmentu nr 189 – różowe złoto. Jest to tzw. cut crease prowadzone od wewnątrz do środka powieki. Chodzi tu o zaznaczenie ostrą linią załamania powieki.
  • Ombre kreskę stworzyłam przy użyciu Duraline – Inglot oraz połączenia dwóch pigmentów: nr 106 – połyskująca śliwka oraz nr 504 – satynowy koral w zewnętrznej części, zaś przy kąciku oczu użyłam tylko pigmentu nr 504.

Rzęsy – Golden Rose model GRTK 08 + czarny klej dołączony do opakowania, który na prawdę dobrze trzyma. 😉

Brwi – Essence Eyebrow Stylist Set


2. Makijaż Wyrazisty w opalizującym fiolecie.

16586478_1222047024497076_625673355_o

valentines-day-violet-rose-wallpaper-free-hd-desktop.jpg

Wyrazista przedłożona od dołu kreska w ciemnym połyskującym fiolecie, to główny akcent tego makijażu. Stworzony z myślą o posiadaczkach brązowych oczu, które w tym roku stawiają na mocne oko. Fiolet pięknie wydobędzie kolor tęczówki.

Użyłam:

  • Na całą powiekę ruchomą cień L’Oreal Color Appeal nr  180 –  Purple Obsession, na który następnie nałożyłam pigment nr 106 – połyskująca śliwka, która opalizuję troszkę na błękit i srebro
  • Załamanie powieki rozblendowalam ciemnym brązem z paletki Sleek Oh so special
  • Dół powieki zaznaczyłam również ciemnym brązem z Oh so special, po czym roztarłam go połączeniem cieni L’oreal oraz pigmentu nr 106, wyprowadzając kreskę zgodnie z linią wodną oka. Dzięki temu stworzyłam „ogonek” 😉 Jego końcówkę na koniec delikatnie przyciemniłam czarnym cieniem, ale bardzo delikatnie aby tylko stworzyć ciemniejszy odcień fioletu.

 

Rzęsy – Golden Rose model GRTK 08 + czarny klej dołączony do opakowania, który na prawdę dobrze trzyma. 😉

Brwi – Essence Eyebrow Stylist Set


3. Makijaż Dzienny – delikatny w ciepłym brązie. 

16667736_1222046764497102_1647188735_o.jpg

Sawada-Coffee-Latte-1.jpg

Makijaż tego typu bardzo często możemy spotkać na zagranicznym Youtubie. Bardzo popularne połączenie ciepłego brązu z jasną centralną częścią oka. Ciepłe brązy królują! To makijaż zarówno dzienny ale i nadający się na wieczorne wyjście. 😉 Aby jednak coś zadziało się w makijażu oczu, zdecydowałam się troszkę wzbogacić standardową kreskę, poprzez utworzenie mocno wyostrzonego wewnętrznego kąciku. To sprawi, że nasze oko zyska „Koci” wygląd. Na pewno żaden z Panów nie będzie mógł się oderwać od Waszych oczu. 😉

Użyłam:

  • do zaznaczenia załamania pigment nr 413 – to takie połączenie pomarańczy i brązu (obłędna pigmentacja, a rozcieranie go to przyjemność!<3)
  • Na część ruchoma pigment nr 435 – matowa biel (najlepsza biel jeśli chodzi o cienie jaką posiadam)
  • Delikatnie zaznaczyłam załamanie powieki w zewnętrznej części, aby nadać głębi spojrzeniu – brązowy ciemny cień z paletki Sleek Oh so special
  • Dół powieki również zaznaczyłam ciemnym brązem, a następnie rozblendowałam pigmentem nr 413

Rzęsy – Golden Rose model GRTK 08 + czarny klej dołączony do opakowania, który na prawdę dobrze trzyma. 😉

Brwi – Essence Eyebrow Stylist Set

Ja jestem w tym roku zdecydowanie za ciepłym brązem z kocią kreską! ❤

Koniecznie napiszcie mi jak będzie wyglądał Wasz makijaż Walentynkowy 😉 <3<3<3

2 thoughts on “Makijaż 14 luty <3

Skomentuj

